Seuraa Sony Finland.

Sony potkaisee mikromainonnan peliin

Lehdistötiedote   •   Joulu 02, 2014 11:28 EET

Sony on aloittanut yhteistyön jalkapallojoukkue Arsenalissa pelaavan Olivier Giroudin kanssa. Kyseessä on jalkapallossa ensimmäistä kertaa nähtävä mikromainoskampanja, jolla halutaan korostaa 4K TV-tekniikan värien ja yksityiskohtien yltäkylläisyyttä.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan liitteenä.

Sony on yksi maailman johtavista sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden innovoijista. Sony on tunnettu sen audiovisuaalisista tuotteista kuten 4K Ultra HD ja Full HD LED BRAVIA™ -televisioista, Cyber-shot™-digitaalikameroista, Handycam®-videokameroista, “α”-mallin (lausutaan Alpha) digitaalisista SLR-kameroista, Sony-tableteista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten broadcast-tuotantolaitteista.

Lisätietoja Sony Europesta osoitteessa: www.sony-europe.com. Lisätietoja Sony Corporationista osoitteessa: www.sony.net.

Sony, WALKMAN, VAIO, Cyber-shot, Handycam, α, Exmor, BRAVIA and XDCAM ovat Sony Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki muut tavaramerkit ovat niiden yritysten omistamia joille kyseiset tavaramerkit ovat rekisteröity.

Liitetiedostot

PDF-tiedosto