Seuraa Sony Finland.

Sony tarjoaa PlayStation ™ Store -latauskoodeja BRAVIA XR -televisioiden ostajille

Lehdistötiedote   •   Kesä 01, 2021 14:00 EEST

Uusien BRAVIA XR -televisioiden ostajat voivat lunastaa 50 euron PlayStation™ Store -kupongin.

Sony toteuttaa yhteistyössä Sony Interactive Entertainmentin (SIE) kanssa seitsemässä Euroopan maassa (Iso-Britannia, Ranska, Saksa, Tanska, Norja, Ruotsi ja Suomi) asiakaskampanjan, jossa BRAVIA XR -televisioiden[1]ostajat voivat lunastaa 50 euron PlayStation™ Store -kupongin. Tarjous koskee BRAVIA XR -tuoteostoksia valituilta jälleenmyyjiltä aikavälillä 1.6. – 31.7.2021[2].

Kaikissa BRAVIA XR -televisioissa on hämmästyttävän realistinen kuva, joka on täynnä näyttävää väriä ja huomiota herättävää kontrastia. Kuvaa täydentää ainutlaatuinen Sound-from-Picture Reality ™ -äänitekniikka, joka vie katsojan toiminnan keskelle riippumatta siitä, pelaako peliä vai katsooko elokuvaa.

BRAVIA XR -mallit ovat myös ihanteellisia pelaamiseen. Ne tarjoavat realistiset värit, tarkat yksityiskohdat, nopean vasteajan ja mukaansatempaavan äänen sekä tuen lukuisille HDMI 2.1 -ominaisuuksille. Z9J-mallien syöttöviive (input lag) on vain 6,0 ms[3], millä saavutetaan poikkeuksellisen sujuva ja herkkä tuntuma räiskintä- ja urheilupeleihin sekä peleihin, jotka vaativat korkeaa suorituskykyä ja välitöntä reagointia näytöiltä.

BRAVIA XR -teknologia käyttää täysin uudenlaista, perinteisen tekoälyn päihittävää prosessointimetodia, joka on suunniteltu toistamaan tapaa, jolla ihmiset näkevät ja kuulevat. Kun näemme esineitä, keskitymme tiedostamatta tiettyihin kohtiin. Kognitiivisen älyn tehostama Cognitive Processor XR™ jakaa ruudun lukuisiin vyöhykkeisiin ja havaitsee, missä kuvan “keskiö” sijaitsee. Siinä missä perinteinen tekoäly osaa ainoastaan havaita ja analysoida kuvaelementtejä kuten väriä, kontrastia ja yksityiskohtia erikseen, uusi Cognitive Processor XR pystyy ristiin analysoimaan joukon elementtejä samanaikaisesti, aivan kuten aivomme tekevät. Tällä tavalla kaikki elementit tulevat säädellyiksi suhteessa toisiinsa parhaan mahdollisen lopputuloksen aikaansaamiseksi – ja kunkin kohtauksen kokonaisuus on niin synkronoitu ja todentuntuinen, ettei perinteinen tekoäly pystyisi samaan.

Cognitive Processor XR kykenee myös analysoimaan äänen tulosuunnan signaalissa, minkä myötä ääni osuu tarkalleen yksiin näytöllä näkyvien tapahtumien kanssa. Lisäksi se konvertoi mitä tahansa ääntä ylöspäin 3D-surroundääneksi luodakseen äärimmäisen realistisen ja mukaansa tempaavan äänimaiseman. Se oppii, analysoi ja ymmärtää ennennäkemättömän määrän dataa ja älykkäästi optimoi jokaisen pikselin, ruudun ja kohtauksen – tuloksena on todentuntuisin kuva ja ääni, joita Sonylta on koskaan nähty ja kuultu.

Lisätietoja BRAVIA XR -televisioista on osoitteessa:

https://www.sony.fi/braviaprom...

Lisätietoja BRAVIA XR- ja PlayStation Store -digikoodikampanjoista: https://www.sony.fi/electronic...

"PlayStation Family", "PlayStation" ja "PlayStation Shapes” -logot ovat Sony Interactive Entertainment Inc. -yhtiön tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä. 

--

[1] Sisältää prosessorin, joka analysoi lukuisia kuvaelementtejä yhdistettynä toiminnan keskipisteisiin jäljitelläkseen ihmisen perspektiiviä. 1. kesäkuuta mennessä, mikään muu brändi ei ole nimenomaisesti väittänyt tv-prosessoreidensa hyödyntävän vastaavanlaista kognitiivista älyä. Strategy Analyticsin verifioima.

[2] Ehdot ja kampanjassa mukana olevat tv-mallit, jälleenmyyjät ja lunastusohjeet ovat luettavissa täällä:

https://www.sony.fi/braviaprom...

[3] Syöttöviive (input lag) on mitattu testiolosuhteissa Z9J:llä 4K:n tarkkuudella 120fps -ruudunpäivityksellä HDMI -tulon kautta. Tulokset voivat vaihdella mallin, käyttöympäristön tai olosuhteiden mukaan. A90J- / A80J- / X95J- / X90J-malleilla testiolosuhteissa mitattu syöttöviive on 8,5 ms ja X85J:n syöttöviive on 7,2 ms.

Sony Corporation is responsible for the Electronics Products & Solutions (EP&S) business in the Sony Group. With the vision of "continuing to deliver Kando and Anshin to people and society across the world through the pursuit of technology and new challenges," Sony will create products and services in areas such as home entertainment & sound, imaging, and mobile communications. For more information, visit: http://www.sony.net/